Subject: Re: Vastuskiri Väike-Maarja vallavalitsuselt
From: "Marko Mund" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>, "rmk" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Marko Mund" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Oct 2025 23:34:40 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Aitäh kiire vastuse eest.

Esimese punkti osas toon välja, et avalikult kättesaadavad on metsateatised 
nr 50001152831, nr 50001152832 ja nr 50001152833 vastavalt eraldistele 1, 3 
ja 5. Need hõlmavad sihtkaitsevööndeid ja piirangukaitsevööndit. Väljavõte 
metsaressursi arvestuse riiklikust registrist mainitud metsateatiste kohta 
on lisatud käesoleva kirja manusesse.

Teise punkti osas on info ebaselge. Manuses leiate 30.09.2025 Väike-Maarja 
valla postituse koos kaardiga (sh raadamiste plaan), samuti täna 2.10.2025 
uuendatud postituse koos kaardiga, mis ei anna edasi infot edasise 
planeeringu osas.

Kuna kirjavahetuses puudub teema algatus, siis lisan ka esimese pöördumise 
1.10.2025 manusesse.

Kahjuks on saadud vastus ebaselge. Kas esialgsed plaanid on muutunud?

Ootame täiendavat informatsiooni ja Maausuliste Viru Koja kaasamist.

Marko Mund

Maausuliste Viru Koja vardja

tel: 5670 8670

e-kiri: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kontakt Indrek Kesküla (<[email-masked]>) kirjutas kuupäeval N, 
2. oktoober 2025 kell 14:34:

Lugupeetud Marko Mund

Anname Teile kiire tagasiside.

1.	Te teavitasite Väike-Maarja vallavalitsust, et Keskkonnaamet on andnud 
loa teha sanitaarraiet aadressil Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, 
Ebavere küla, Porkuni metskond 40, metsaeraldised 1, 3, 5. Väike-Maarja 
vallavalitsusele kättesaadava info kohaselt ei toimu sanitaarraiet Porkuni 
metskond 40, metsaeraldised 1, 3, 5 ning Keskkonnaamet ei ole vastavat 
korraldust andnud. Kui Teil on teistsuguseid andmed, palun informeerige 
nendest Väike-Maarja vallavalitsust.

2.	Väike-Maarja vallavalitsus teavitas oma kodulehel ja sotsiaalmeedia 
kanalil avalikkust Ebavere terviseradade ühel rajalõigul tehtava 
korrastustööga. Tegevus toimub Porkuni metskond 40 kinnistul metsaeraldistel 
18 ja 901 vastavalt metsateatistele nr 50001152826 ja 50001158127. Tegevus 
on seotud Sisekaitseakadeemia õppesõiduväljaku arendusega. Tegime vastava 
uudise Väike-Maarja vallavalitsuse kodulehel ja sotsiaalmeedias täpsemaks, 
et üheselt oleks aru saada, millises osas tegevused toimuvad. Link 
koduleheküljel olevale infole: 
<https://v-maarja.ee/et/uudised/-/asset_publisher/aC1nHn1E5EhL/content/id/43542140?redirect=https%3A%2F%2Fv-maarja.ee> 
https://v-maarja.ee/et/uudised/-/asset_publisher/aC1nHn1E5EhL/content/id/43542140?redirect=https%3A%2F%2Fv-maarja.ee

Parimate soovidega

Indrek Kesküla

Tel 5107460